tiistai 23. heinäkuuta 2013

Peruukit tuli+kuvia 8D

Annyeong! Eli Leeken kimppatilaus peruukit tuli postissa tänään! 8D Vähän siinä itketti, kun katto tulevien kaksosten peruukkeja ja jäi vaan odottamaan et ne olis jo kotona... Noh kohta puoliin. Myös pikkusiskon ja mun Pullipin peruukit tuli! ^^

Kirjekuorii~~ Kaunis sensuuri.

Kaksosten peruukit

Minhee art pinky

Munhee greefairy

Pikkusiskon Pullipin peruukki

Mallina on Lulu



Toinen peruukki!


Kamera vääristi värejä.. -.-''



Ilman saparoita :3


Mun Pullipin peruukki 83


Mallina Lulu


 Käytiin kuvailemassa siskon ja kaverin Pullippeja.

Meiko♥







Lulu♥


















Söpö pari♥










 Kertokaa mielipiteenne! ^^ Kohta olis lähtö R-kioskille hakemaan mun piilarit jotka oon tilannu! ^^ Samalla vois kysyä jos se mun Pullip olis jo ilmestyny sinne! :3 See you later~

~JongBum

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Laitatko kommenttia? :3

Pink Cherry