maanantai 30. syyskuuta 2013

Suprise everybody! : D

Annyeong~! I'M BACK! : D MinHee ei kyllä tullut koska neiti päätti jumittua Puolan tulliin... PRKL tullit pilaa mun elämän! D'| Mutta mutta, tauko on nyt ohi ja blogin pitäminen tuntuu jo paremmalta! :3 Tauon aikana tuli napsittua kuvia ja pelleiltyä oikein kunnolla nukkejen kanssa. MAINOS! Insta täytty nuken kuvista ja sinne ilmestyy lähes joka päivä nuken kuvia! Eli siis Shawol_95 nimellä liikun! ;3 MAINOS! Mutta jos laittaisin tännekkin pari kuvaa ja kertoisin suunnitelmista! : D

Babsu barbie mekossa! : D Ja noi sparot ;3; *pus* *pus*

 YITAO SPÄMMI!! Koska mun homppelia on ihana kuvata! :'3














LULUUUUUUU~~! ♥♥♥



Kokeilin Baolle eilen illalla Anan stock mekkoa! :3
How cute!! ♥
Ja pikkunen Melody! :3 Joka saa ihan pian oman peruukin! ;3
Pahoittelen kuvien laatua, en jaksanut hirveästi tauon aikana kaivaa järkkäriä esiin.. :/ MUTTA!! GOOD NEWS EVERYBODY!! : D Olen tänään menossa kohta kuvaamaan KT:seen jatkoa! ;3 Se ilmestyy joko tänään tai huomenna riippuu kuvien muokkaus tarpeesta! Rei saattaa myöhemmässä elämän vaiheessa muuttaa ulkomuotoaan joko kustomilla tai kokonaan nuken vaihdolla D: Vaikka käy se noinkin, mutta niin... ^^'' Ja Yitao jää sinitukkaiseksi. Siitä myöhemmin, kunhan poika saa lisää homppeli vaatteitaan~! ;3 Mutta nyt lähden kuvaamaan! ^^ See you soon~! ♥

~JongBummie~♥

4 kommenttia:

  1. Naaws, ihania kuvia ja lutuisia nukkeja ^^

    VastaaPoista
  2. Mä näin ton Baon kuvan ja olin silleen: ''Kyaa, ketäs toi neiti on?!'' lol, olin unohtanut, että neiti sai uuden peruukin... xp Kuolin söpöyteen, oikeesti...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :'3 Hei hei, älä kuole!! D: En haluu soittaa pulanssia!

      Poista

Laitatko kommenttia? :3

Pink Cherry