tiistai 19. marraskuuta 2013

Asiaa lisäkäsistä!

Annyeong~~! (P*skoja kuvia edessä päin~~) Elikkäs otin tänään vihdoin suunnitelmieni mukaan kuvia. Kuvissa on selkeä ohje Pullip nukkejen lisäkäsien käyttöön. Koska olen niin tympääntynyt, kun kauniit nukke kuvat on pilalla sen takia, että lisäkäsi on väärässä kädessä! Olen ehkä pikkumainen, koska nukkejahan nuo ovat, mutta jos on menossa kuvaamaan nukkeaan niin kai sen yleis ilmeen katsoo tarkkaan ennenkuin menee kuvaamaan? Kyllä. Joten silloin on hyvä tarkistaa onko kädet oikeissa käsissä! Tiedän virheitä sattuu, mutta jos se sattuu usein niin silloin on jo jossain vika. Ja tiedän, että lisäkäsissä on se yksi käsipari joka ei ole samanlainen toisen käden kanssa, mutta ei niitä silti laiteta vääriin käsiin! Pullip nuket eivät ehkä ole ihmisiä muistuttavia kuten BJD nuket, mutta on silti muistettava hieman anatomiaa! Siksi tein pienen kuvatarinan jonka avulla opit käyttämään lisäkäsiä oikein!

Bao: Minä olen teidän 'oppaanne' tänään!
Bao: Aloitetaan!
Bao: Tältä näyttävät käteni näin päin...
Bao: ...ja näin päin.
Bao: Tässä on lisäkäteni!
Bao: Käteni lähtevä helposti irti.
Bao: Näin!
Eli helpoin ohje on se, että laitat oman kätesi samaan asentoon kuin lisäkädessä ja huomaat kumpi käsi on oikea. Vain toisella kädellä pystyt samaan asentoon kuin lisäkädessä! Näin:
Oikea käsi:







 Vasen käsi:







Tuodaampa kädetön 'oppaamme' takaisin~!
Bao: Kun laitat käsiä muista aina katsoa näyttääkö se anatomisesti
oikealta vaiko hieman oudolta!!






Bao: Toivottavasti tästä oli apua ja tämä postaus vähentää näitä
vääräkätisyys kuvia! ^^v Hauskaa päivän jatkoa! ♥
Kuten Bao sanoi, toivottavasti tästä on apua ja vähentää näitä virheitä! Koska itse olen tarkka käsistä ja niiden asennoista niin tämä aihe on jo pitkään häirinnyt mua! Toivon ettei kukaan loukkaannu, mutta silti alkaa kiinnittämään lisää huomiota nukkensa käsiin!! :3 Laittakaa kommentilla oma kantanne asiaa ja muistakaa, että en tarkoittanut tätä pahalla! ^^'' See you soon~! ♥

~JongBum

5 kommenttia:

  1. Heh, itse en ole (ihme kyllä) nähnyt kenenkään blogissa näitä vääräktisiä kuvia o: Mutta toivottavasti ne sitten kuitenkin tämän myötä vähenevät ^^" Hei btw, saako suakin neuvoa yhdessä asiassa? :D Älä loukkaannu, mutta löydän lähes joka postauksestasi 1-5 yhdyssanavirhettä tai muuta kirjotusvirhettä o: Kullostan varmaan pilkunviilaajalta, mutta todella tarkota, että pitäis kirjakieltä puhuu, ehei tietenkään! Mutta yhdyssanavirheet todiaan hieman pistävät silmään, ja aika usein niitä pilkkuvirheitäkin näkyy :"D Mutta juu, et ole ainoo, mun pitäis valistaa tällä viestillä about kolmeekymmentä bloggaajaa, ellei enemmänkin xD Ajattelin vaan, että sä olet jo sen verran "iso", että et varmaan suutu ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, hyvä sanoo ku itekki näemmä kirjotan mitä sattuu :"D Ei ehkä pitäis kirjottaa kännykällä niin nopeesti ;p

      Poista
    2. Juu no olen jo 18, mutta en ehkä ihan käyttäydy ikäisekseni. Kuten jo olen aiemmin sanonut niin en ole koskaan ollut hyvä äidinkielessä... Mulla todettiin 2 luokalla oppimisvaikeus ja keskittymishäiriö jonka takia mulla on ongelmia tiettyjen tai no melkein kaikkien aineiden kanssa. Sekä erityisesti äidinkielessä on ollut ongelmia oikeinkirjoituksen, yhdyssanoissa sekä konsonanteissa joten en ihmettele virheitä joita mun blogista löytyy... Silti uskon, että mun kirjottama teksi on tarpeeksi siistiä luettavaa ja selkeää jotta saa selvää mitä yritän sanoa. Jos ei niin kommenttia voi laittaa, mutta en takaa, että kirjotusvirheet katoavat mihinkään.

      Poista
  2. En oo itse bongannut mistään vääräkätisiä nukettimia, mutta pistäisi itselläkin silmään, jos käsi olisi väärässä kädessä (hmm.. käsi väärässä kädessä? :D). Mutta söpöjä kuvia olet taas ottanut. :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihme! Itse bongaan niitä vähän väliä! D: Mutta kiitos silti! ^^

      Poista

Laitatko kommenttia? :3

Pink Cherry