torstai 14. elokuuta 2014

So sorry everyone! ;____;

Annyeong~!
Oon varmaan huonoin bloggaaja ikinä! En pysty pitämään yksinkertaista lupausta: postaan 2 kertaa viikossa... En voi edes antaa tekosyyksi koulun alkua, kun se tuntuu väärältä!
Kyllä olen väsynyt, uupunut ja aivan loppuun palanut. Herään joka päivä 5:15 koulua varten ja lähden jo 6 aikaan linja-autolle. Pääsen koulusta 15:45, lähden kotiin päin linja-autolla 16:15 ja olen kotona vasta 6 aikaan, eli täysi 12 tuntia koulupäivää matkojen kanssa. Ja olen nyt tehnyt myös viikonloppu töitä koulun lisäksi, eli se tarkoittaa ei vapaata aikaa silloinkaan. Ei sen silti pitäisi olla syy miksi en postaa... Olen pahoillani, että en jaksa juuri nyt tehdä isompia postauksia tai mitään erikoista! ;____; Niinkuin varmasti moni meistä, olen väsynyt, niin väsynyt, että haluan aamuisin vain itkeä huonoa onneani koulun sijainnissa... Mutta jotta tämä ei olisi täysin kuvaton tässä on muutama kuva Mimistä uusilla silmillä~







Elikkäs, mitä pidätte uusista simmuista? -3- Niiden asento varmaan vielä vaihtuu, ja muutenkin koko Mimi ulkoasu muuttuu, kunhan se lähtee jossain vaiheessa uuteen meikkiin! >83 Mutta kommentoikaa, poistukaa lukoista, liittykää lukijoihin, miten itse haluatte! Peace out!

~JongBum

11 kommenttia:

  1. OMFG!!!! MIMI ON NIIN SÖPÖ<3<3<3
    EI KAI HAITTAA JOS SYÖN SEN?<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ^^ ♡
      Kyl se vähän haittaa mua ja sen tyttöystävää! :c

      Poista
  2. Ihania kuvia, ja älä turhaan ota stressiä postaamisesta, lukijat jaksavat kyllä odottaa! :3

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia! <3 c: Ja mä kyllä ymmärrän oikein hyvin ettei aina vaan jaksa tai ehi postata, ja varmasti moni muukin c:

    cheerful-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. ... Wow sanon minä.
    Oikeesti mahtavia kuvia *u*
    Ymmärrän et sua väsyttää, herran jumala 12-tuntia kouluun menemiseen ja olemiseen o_o
    Mut oikeesti oot ihana bloggaaja, ja jos et saa aina ees kerran viikossa postattua, jaksan ootta pidempääkin, koska hyvää kannattaa odottaa ? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! ;3;
      12 joskus jopa 13 eli ei ihan helppo päivä... Mutta kiitos silti tosi paljon!!! ♡

      Poista
  5. Enpä tiedä, mahdatko muistaa mua ollenkaan, mutta joitaki kuukausia (no okei, puol vuotta xD) sitten kommailin, tai ainaki yritin kommailla tosi aktiivisesti sulle :3 Se oli sitä aikaa kun sait ensimmäiset bjd:si ^^ Tosiaan tämä tyttönen on aina ollut yks suosikkini sun nukeista, ja se on kyl aina vaan niin ihana. :3 Tosi upeita kuvia jälleen, oot kehittyny siinäki tosi paljon! Onnea ja menestystä sulle kuitenki uuteen opiskelupaikkaas, vaikka sijaitseekin kaukana, ja jaksamista arkeen!<3 ^w^ ~

    VastaaPoista

Laitatko kommenttia? :3

Pink Cherry