keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

감사합니다!

Annyeong! Elikkäs niinkuin otsikko sanoo eli kiitos! Kiitos uusille lukijoille ja kiitos siskolleni joka jakoi blogiani omassa blogissaan(en laita linkkiä, koska blogi on nyt tällä hetkellä tauolla.. :c ) Mutta, mutta tervetuloa kaikille uusille ja kiitos vanhoillekkin lukijoille! ^^ Voisitte vaikka kommenteissa kertoa omista blogeistanne ja vaikka nukeista jos omistatte niitä (esim. pullip, bjd yms.) Ja muutenkin voi laittaa kommenttia! Arvostaisin sitä tooooooooosi paljon jos laittaisitte niitä tulemaan, lupaan vastata jokaiseen, kunhan kerkeän! (:
Tässä vielä jotain mitä ostin Tuulosesta! : D Tyttöä varten ajateltu! ^^
PEZ ''karkkiautomaatti'' (itseä ajatellen...)
Filly unicorn yllätys pussi...

Eikä yllätys nyt iha niin mieluisa ollutkaan...
Söpöhän tuo on muttei ole pinkki.. :'c



''I'm going to kill you!''


Hello kitty yllätys pussi
Jokaisen pussin sisällä on tollanen Cubolotti,
joka on siis noppa jonka sisään laitetaan hahmo.

Liila noppa ja tausta.


Tausta paikallaan

Hello Kitty vaan sisälle ja menoks!

En itse oikeastaan välitä tuosta hahmosta, kun olisi ollut
söpömpiäkin yllätyksiä, mutta... Kelpaahan se.
 Kiitos vielä kerran ja muistakaa laittaa edes pieni kommentti tuohon alas, arvostaisin sitä todella jotta tiedän, että mitä lukijat pitää blogista! :3 See you~!

~JongBum

4 kommenttia:

  1. Moi :3'Tässä on mun ja serkkuni blogi : welifeblogi.blogspot.fi . Se kertoo meijjän elämästä. Mä ootan et saat bjdn ja laitat kuvii ja kyl mä vrm sen monta kertaa livenä nään. Ja tiedoksi oon sit Emppu. Tykkään muuten blogistasi. Ei mul muut moikka^.^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! ^^ Kävin tsekkaa blogin! Kiva, että blogi miellyttää ja onhan se kiva, että mulle on tulossa bjd! :3

      Poista
  2. Oles hyvä! (: Oli ilo auttaa~~! n__n Mun on turha mun blogia linkata, koska sä sen tiedät jo ja se on tauolla.. ><" Ja sun blogiin liittyen, niin mä tykkään täst ulkoasusta. ^^ Muistuttaa jotenkin susta... 8'D Jos löydän sen mun ponin, voin antaa sen MinHeelle, jos se ei oo kamalas kunnos.. x3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eti se poni vaa joo... ja noh ehkä se menis mun käyös huonoon kuntoon! :'D

      Poista

Laitatko kommenttia? :3

Pink Cherry