maanantai 11. maaliskuuta 2013

Nuken odotus on tuskaa~

Annyeong! Ensinäkin anteeksi etten ole taas jaksanut kirjottaa tänne, mutta, mutta... ei mulla syytä ole... Oon vaan laiska! :D Ja toiseks oon ollu liian ulapalla koko nukke jutun kanssa. En usko vieläkään, että minä, MINÄ, M-I-N-Ä saan BJD nuken!! Noh nyt, kun se vihdoin rupee jäämään päähän se ajatus niin vihdoin sitä tajuaa kauan on odottanut! Nyt on 2 kuukautta takana tilauksen tekemisestä ja taitaa vielä kuukaus olla edessä, mutta ehkä jopa 2... Toivon, että DollZone on nopee ja saa mun vauvan nopeasti valmiiksi ja saan sen pian syliini ja saan räpsittyä siitä paaaaaljo~~n kuvia! ^^ Nyt on jo paljon suunnitelmia tytön varalle ja yksi kaverikin on luvannut lähettää tyttelille ''pelastus paketin'' eli vaatteita joita ei mulla jostain syystä ole... Rahan puute ja myös se, että en oo varma mitä tyttelille ostais. Ja en oikee osaa ommella ilman, että malli on paikalla joten se suunnitelma menee siihen. Mutta mutta... Menen nyt pelaamaan vielä vähän Conflictia ja sen jälkeen uneksimaan Minheestä! ;3; Kertokaa sitten kavereillenne tästä blogista ja pyytäkää liittymään lukijaksi! :3 See youu~~~~~♥

~JongBum

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Laitatko kommenttia? :3

Pink Cherry