lauantai 17. elokuuta 2013

Wooo~

Annyeong~! Koska lukijoita on kohta 20 (wuhuu~) niin olen päättänyt sen täyttyessä tehdä spesiaalin! ^^ MUTTA vain jos saan yli 5 kommenttia! ○___○'' Vaikka lukijoita olisi kuinka paljon niin kommentteja ei silti tule... Se hieman surettaa koska kirjoitan blogia teille ja haluan välillä kuulla, että miten siinä onnistun! Jos siis kaikki ihana muffinini kommentoisivat jotain kaunista (tai rumaa) tuonne alas olisin iloinen! ^^ JA paljastaisin kuka ihmeen nukke minulle on ilmestymässä (taas uusi nukke?!). Ja jottei tämä mene turhuuksien puolelle niin jätän tähän 2 vaihtoehtoa joista voitte äänestää toisen jonka toteutan 20 lukijan spessussa!
1. 10 random faktaa minusta + lukijoiden kysymykset (jotka voi kysyä jos 1 vaihtoehto voittaa)

2. Kuvakisa! Johon valitsen 3 voittajaa joiden blogeja mainostan! (aika surkee palkito, mutta tyytykää siihe! :p)
Ei mulla muuta. Painukaa nyt muille sivuille TAI käykää tsekkaamassa nuo kauniit sivut tuolla ylhäällä jotka ilmestyivät sinne maagisesti! ;3 Profiilit ovat vielä pahasti kesken, mutta niin on myös mun kaunis ajatuksen jouksu! ^^'' See you soon~! ♥




~JongBum

9 kommenttia:

  1. Taas uusi nukke!? Mikä se on, mikä se on ^_^ Minä haluaisin spessupostaukseen randomfaktoja sinusta! Ja itse ainakin luen kaikki postauksesi ja yritän kommentoidakin jokaiseen! (Käytkö muuten katsomassa edellisiin postauksiisi laittamani kommentit? Laitoin ne vasta äsken, koska blogger temppuili, enkä voinut laittaa niitä aiemmin, pahoitteluni.)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuli taas vähän katottua nukkeja! ^^'' Ens viikolla sen tietää! ;3

      Poista
  2. Vaikka tiedänkin paljon susta, ni ois kiva nähä mitkä 10 faktaa laittaisit. ;D Eli ykkös vaihtoehto ~ Ooh , minä tiedän kuka tänne tulee , mutta olen iha turpa kiinni siitä ^o^ ★

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii ootki turpa kii! >8D Ja et tiedä musta mitään! Muahahhaha!!

      Poista
    2. Ohhohhoo >:D Niin tiedän myös minä kuka sinne tulee :D Ja juujuu ykkös ykkös vaihtoehto !! ~

      Poista
  3. Tuntuu aika pahalta, että en oo kommannu, mutta silti luen tätä blogia. (u__u) Sori...
    Voiko äänestää kahta? : D Ma haluu ykkos ja kakkos vaihtoehdon. ^__^'

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voihan sitä äänestää molempia! : D Ja ei se mitään! :3

      Poista
  4. Harmi ettei oo tullu kommailtua, vaikka luenkin jok ikisen postauksesi ; ; Mulla on sama tilanne, oon tekemässä spessua ja pelkään ettei siihen kuu kommia ;A; Haluisitko muuten liittyy lukijaks? :3 Ja lupaan varmasti kommentoida juhlikseen ^^

    demisdollblog.blogspot.fi

    VastaaPoista

Laitatko kommenttia? :3

Pink Cherry