sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Outside world is amazing

Annyeong~! Käytin uutta tyttöäni Mimiä ulkona ja jälleen white-skin värisen nuken kirous iski ja osa kuvista valottuivat ihan liikaa ja kuvien muokkauskaan ei auttanut! ;______; Mutta en voi muuta sanoa, kun, että olen ihan rakastunut tähän tyttöön joka on selvästi noussut 1 sijalle omissa nukeissani ihanan kroppansa ja suloisen naamansa kanssa! Toivottavasti saan pian profiilin tehtyä jotta saisi Mimikin oman persoonan yms.! Olen kyllä sitä mieltä, että Mimillä tällä hetkellä olevat vaatteet on niin sen tyyliset, että ihan ihmetyttää! : D Mutta kuviahan te vain haluatte nähdä, ettekä mun turhia pölötyksiä joten, here you go~! ^^










Pistäkää hei kommenttia! Se piristää aina niin kummasti päivää, kun saa lukea teijän kirjottamia kommentteja!! :3 See you soon~! ♥

~JongBum

8 kommenttia:

  1. Äääw, Mimi on liian kaunis. >u< Tytöllä on söpö asu ja kuvat oli ihania. c:

    VastaaPoista
  2. Aws nun ono Mimi on täydellinen~<3 Tuun vohkimaan. :3 Vaatteet oli ihanat ja näin <3 nun. Mun BJD-kuume vaan kasvaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ^^ ♥ Älä tuu vohkimaan mun pikku Mimiä! D8

      Poista
  3. Uh, noi vaatteet... Mä haluun kanssa! ♥Q♥ Jajajajajaja.... En osaa sanoin kuvailla, kuinka suloinen tyttö tuo on! Mäkin haluun BJD. D8 Semmosta en nyt hinnan ja ikäni vuoksi tule hankkimaan... Mutta on ihanaa stalkkaila tätä sun blogias, kun täällä on tämmönen neiti~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi vaatteet on aivan ihanat! ;3; BJD hankkiminen on tosiaan myös ehkä hieman iästä kiinni! : S Itse olen kuitenkin jo 18 joten olen omasta mielestäni valmis näiden omistamiseen! ^^'' Mutta ihanaa, että stalkkaat blogiani! OuO ~♥

      Poista
  4. Voi että, aina yhtä söppänä se on ~ Toka kuva joutui taustiksekseni *u* Se vaan on.. Niin ihana! Tuun ja syön sen jokupäivä >"D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mimi on söppänä tytteli ~♥ Waah~ oon ihan otettu, että mun ottama kuva omasta nukestani on jonkun taustakuva! ;3; ~♥ Kiitooooooos!! ♥♥♥ Mut älä silti syö sitä, pliis, tulis ikävä! ;____;

      Poista

Laitatko kommenttia? :3

Pink Cherry