maanantai 21. lokakuuta 2013

Suprise for everyone~!

Annyeong~! Haluan alkuun sanoa, että tässä postauksessa on PALJON kuvia! ^^'' Tämä on samalla 40 lukija spesiaali, tyhmä sellanen, mutta onpahan silti! :3 Elii~~ posti toi paketin kotiin ja sitä availessa pääsi paljon ihastunutta kiljumista ja 'aaw' ääniä! :3 Kuviin~!

Näin valmistauduin odottamaan paketin avausta! : D
DollChateaun boxi vaikka DollZonelta tilasin, mutta onhan se sisarusyhtiöitä? o.O

2 laatikkoa!

Jotain tilaaja lahjoja...
Nine9 stylen nukke kokoinen lehti. Rakastan niitä vaatteita niin paljon! ;3; ~♥
Event pääksi halusin Freddyn~





Peace käsii~~!! >3<


Freddy pääkky♥
Tuo sivuprofiili! ♥




MinHeen uusi kroppa! ^^
Freddy löysi itselleen tytön kropan ja peruukin, eli hänestä tulee tytteli! :3


 Hei kaikki lukijat! Pääsette nyt näkemään ihanan jälleen näkemisen Kim kaksosille! :3
Min: Onko mun veli tuolla, onko? :3
Minä: On, on!
Min: AVATAAN! :D
Min: Mulle karkkiaa~~! ^^
Minä: Kyllä kyllä... ^^''


Min: Velin kuva! : D Se on niin ihana! ♥
Minä: Onhan se kyllä ihana! (:
Min: Tännekkö ne laitto mun veljen?
Minä: Kyllä? o.o
Min: Meidän pitää saada se ulos sieltä! D:<
Minä: O.O
*Avaa nauhoja*
*Kurkottaa kohti kuplamuovi kääröä*
Min: Voitko auttaa hieman?
Min: Toinen on laitettu tukehtumaan! :'<
Minä: Autanhan minä! (:


Mun: Missä mun vaatteet on, entä sisko?! o.o
Minä: Kaikki aikanaan kultapieni! (:

Min&Mun: Vihdoinkin yhdessä!! :3
Kaksi kaljua söpöliiniä, MunHee ja MinHee♥


 Eli siis MunHee saapui kotiin! YEY!! Nyt mulla on vihdoin Hal kaksoset kotona! ^^ ♥ Ei mulla muuta oikeestaa.. Jatkan nyt noiden kahden kanssa peuhaamista yms.! :3 Kommentoikaa! ^^ See you soon~! ♥

~JongBum

9 kommenttia:

  1. UUuuuuu kui pal tollaset maksaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noh nää mun pikkaset makso sen n. 300€ ja tais olla vielä postit päälle! :3 Paitsi tuo Freddy pää oli ns.'ilmaislahja'! : D Eli maksoin sen 600€ 2 nukesta! D:

      Poista
    2. hurrrr aika kalliita >x<

      Poista
  2. Awws, ihania molemmat ! n___n
    Ihanat sisarukset kertakaikkiaan :-3
    Rakastan molempien naamoja ja noita ihania peruukkeja <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on unelma kaksoset♥
      Noi peruukit on rakkaus♥

      Poista
  3. Sisarukset~ ♥ Naws!
    Niin suloisia, että en pysty sanoin sitä kuvaamaan! ♥Q♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaksoseet~~♥
      Ne on kyllä niin suloisia, että sanattomaksi vetää! ;3; ~♥

      Poista
  4. Onnee uudesta nukesta. Söpöt kaksoset on. :3

    VastaaPoista

Laitatko kommenttia? :3

Pink Cherry