torstai 12. joulukuuta 2013

Heipä hei~

Annyeong~! Kuten huomaatte en ole postannut mitään... Yhtään mitään... Noh olen päättänyt, että kuvaan KT:n uudestaan, koska se meni jo valmiiksi päin mäntyä ja en tykännyt siitä yhtään joten laitan uudemman version tänne. Tavallaan oon ilonen, että se ei suostu latautumaan, kun se epäonnistu niin pahasti! :'3 Mutta tavallaan iloisia uutisia! Mun kone on nyt huollettu ja saan sen tän viikon lopussa~ JES!! Sekä se, että Melodyllä on nyt uusi koti jonne sen lähtee huomena matkustamaan~! Olen myös varmaan jo yli 2 viikkoa sitten ottanut kuvia Yitaosta ja Mimistä yhdessä, koska ne on bestfriends forever~~♥ Elikkäs huonosti valaistuja, mutta silti onnistuneita kuvia 2 suloisesta nukesta oranssin Halinallen kanssa! ^^ (jos joku tietää tuon halinallen nimen niin kommentoikaa! D':)








Jotenkin vain tykkään noista kuvista niin paljon! >3< Anteeksi tosiaan epäaktiivisuuteni, mutta sovitaan vaikka, että tää on se mun 'tauko'. En todellakaan tykkää laittaa postauksia muilta, kun omalta koneelta! Nytkin olen koulun koneella kirjottamassa tätä, kun on hyppäri... >.> Noh kommentoikaa sun muuta! ^^ See you soon~! ♥

~JonBum

6 kommenttia:

Laitatko kommenttia? :3

Pink Cherry