lauantai 14. joulukuuta 2013

Kiitos 50 lukijaa♥

Annyeong~! Todella todella myöhässä tuleva kiitos 50+ lukijalle! Ootte ihan mahtavia! ^^v En koskaan uskonu, että mun blogi saisi niin montaa lukijaa ja niin moni pitäisi mun nukeista! D8 Hullujahan te ootte! Luette mun sekavaa teksiä, kirjotusvirheitä ja turhaa selitystä sekä katotte mun ottamia ihan järkyttäviä kuvia! ;____; En tiiä miten kiittää teitä! Lupaan tulla paremmaksi bloggaajaksi sekä kuvien ottajaksi! Ymmärrän jos joku lähtee lukijoista huonon blogin takia, mutta toivottavasti jaksatte kattoa mua! D''8 Kiitos tosi paljon kaikille! Ootte ihania~♥ Ilman teitä en varmaan enään kirjottas tätä blogia! Toivottavasti joku päivä oon parempi blogin pitäjä ja saadaan viettää 100 lukija spesiaalia! ^^ Mutta nyt kaikilta pikkusilta kiitos~~
MunHee, Rei, Bao MinHee, Ami, Ana ja EunMi
sekä edessä olevat Yitao ja MiYoung sanovat kiitos~~♥
''Te ootte parhaita ja toivon, että pysytte lukijoina pitkään!''
MunHee, Rei ja Bao
MinHee
Ami, Ana ja EunMi
Yitao ja MiYoung
MiYoung
Täällä harvoin nähty Eunmi~
 Ihan oikeesti kiitos kaikille! ♥ Vaikka mun kuvat on surkeita, nuket ei oo lähelläkään valmiita, yhdeltä puuttu vieläkin meikki niin silti ootte lukijoita! KIITOS!! ♥ En tiiä mitä tekisin ilman teitä! ;3; ~♥ I love you all♥

~JongBum

6 kommenttia:

  1. Sie ansaitset todellakin lukijasi c:
    Nukkesi ovat ihania & kuvasi ovat hyvä laatuisia, mutta jos vähän isointaisit kuvien kokoa blogi oisi täydellinen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos~! ;3; ♡
      Pitäisi varmaan muistaa kirjoittaa, että kuvat saa suuremmaksi klikkaamalla! ^^"

      Poista
  2. Sun nuket ja kuvat on ihania ja niin suloisia <33
    Oot ansainnut lukijasi :3

    Pullip-story01.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Onnea 50 lukijasta olet ansainnut ne!!! <3<3<3

    VastaaPoista

Laitatko kommenttia? :3

Pink Cherry