maanantai 17. helmikuuta 2014

Angel with blue eyes♥

Annyeong~~!
Olin siis kaverin luona yökylässä viikonloppuna~~
Pamppu♥ jolla on aivan ihania nukkeja ja tänään juuri ilmestyi
ihastuttava Dal! ;3; ~♥ Käykää tsekkaa! ;3
Elikkäs mulla oli Bao mukana josta otin sitten muutaman kuvasen!
Mun piti muokata nää, mutta päätin sitten jättää tälläsiks koska laiskuus >.>








 Nomnom. Elikkäs joo.. Ana on nyt sit myynnissä, kun ei oikein koskaan
tullut sen kanssa mitään tehtyäkään >.> Anteeksi... Ja noh.. Ei muuta uutta! 8D
YEHET

~JongBum

5 kommenttia:

  1. Voi, ihania kuvia :3 Bao on jotenkin herttasen näkönen ^^

    Hohoho, paljollako myyt sen? >:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainiin! Sori, en oo kommentoinu pitkään aikaan, kun oon ollu laiska :c

      Poista
    2. Bao on tollanen herkkä tyttö! ;3; ~♡
      Myyn Anan 65e+postit (huom sillä ei ole silmä mekanismia!) ^^
      Ja oon ittekkin suht laiska kommentoimisen suhteen joten! :'3

      Poista
  2. Oi, suloisia kuvia ♥️♥️♥️

    VastaaPoista

Laitatko kommenttia? :3

Pink Cherry