tiistai 25. helmikuuta 2014

Kaikki hauvat tykkää nakista

Annyeong~!
Teimpä sitten tylsyyteeni pienen KT:n Yitaon kamalasta kohtalosta. : D
Eli siis toisin sanoen, lomalla on ollu suht tylsää, kun tällässiä tulee tehtyä >.>
Pidemmittä puheitta, kuviin!!
M: Tule jo!
?: Onko pakko?
M: ON!!
?: Joojoo, älä huuda!
?: Mä en ymmärrä miks mun piti tehä tää..
Y: Miksi mun piti pukeutua näin? Enhän mä edes näytä
tytöltä?...


M: Näytäthän! Ja me sovittiin jo tää asia! Mä tarviin sun apua!
Y: Mutta miksi siihen pitää liittyä minä pukeutuneena tytöks?
M: Koska rikollisliiga ei pidä pojista, varsinkaan söpöistä sellasista!
Y: En silti ymmärrä! Miks et mee yksin?
M: Koska pääsen helpommin sisään herättämättä huomioon jos mulla on joku
mukana. Varsinkin jos se on söpö 'neito'!
Y: Miksi sun edes pitää päästä sinne? Sä kuulut jo rikollisliigaan...
Y: Ja miks mä edes suostuin tähän? Mulla on töitä mitä mun pitäs tehä!!
M: Koska mä olen söpö, etkä sä voi vastustaa mua! :3
Y: ...Totta... Mennään nyt vain!
 Wuhuu random kuviaa~~



Pidäs piditte? :3 Tää on täysin random jne. mutta oli hauska tehä tätä! : D
Nyt vaan pitää yrittää johonkin järkevään väliin tunkea Mimin tän päiväset kuvat ja
ja ja.... Äh! D8 Ei mulla muuta!

YEHET

~JongBum

6 kommenttia:

  1. Oiei Yitao :DD Söpö kuvatarina khyl :DDDD

    VastaaPoista
  2. Yitao on ihan yli-ihana xux <3 Kertakaikkisen upeita kuvia ja suloinen kt. Pssst, Hey! Pueppa suloinen herrasi useammin tytöksi ;)

    VastaaPoista

Laitatko kommenttia? :3

Pink Cherry