sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Cutiepie x2

YEHET~
Kuvasimpa tänään, mun M&M kaksosia! :3 Ja niinkuin
yleensä kuvaaminen sujui vain toisen kanssa!! >8/
Tällä kertaa Munhee oli niin suloinen, ja Minheen väärän
värinen face-up vain häiritsi mua! >______<''
Ehkä mä kohta puoliin jo etin niille hyvän paikan joltakin faceuppaajalta
ja lähetän ne sinne, jotta ne molemmat miellyttäs mua, ja olis
sen näkösii, kun niiden pitäs! 8/
Mutta nyt kuviin~~















 Vaihoin lopussa kaksosten peruukit, jos edes huomasitte sen >.>
OHORAT



~JongBum

6 kommenttia:

  1. Söpöjä kuvia o u o <3
    Molemmat kaksosista ovat aivan yyyber upeita ja söppäniä, mun silmät suli ja kala sano pulipuli .... eiku

    VastaaPoista
  2. Awwww...
    Kuvat on aivan sairaan sulosia... Lisää kuvia näistä palleroista ;____;
    (Sekä Mimistä ja Yitaosta :____DD)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ;3; ~♥
      Kyllä noista kahdesta kohta tulee! ;3

      Poista
  3. Tosi sulosia kuvia ja molemmat nuket on tosi nättejä, niinkuin aina. c;

    VastaaPoista

Laitatko kommenttia? :3

Pink Cherry